הילד שלך , הוא הילד שלך

הורים רבים שואלים אותי, האם קורס "יסודות למידה" לילדי גן חובה אכן נחוץ? שהרי בכיתה א' מלמדים את הילדים מההתחלה את הבסיס הלימודי.
תשובתי היא: כמו בתחומים שונים בהם נעשית הכנה, כך גם הכנת הילד לשלב החדש מהווה מנוף לחוויה טובה ומעצימה. הילד לומד שיטות ללמידה יעילה בתחום השפה ובתחום החשבון ובנוסף, רוכש כלים להתנהלות עצמאית לקראת המערך הלימודי החדש. מאחר ובכיתה א' הילדים המסגרת המונה 30 ילדים ואף יותר, עליו להתמודד עם אוסף של דרישות בקצב מהיר יחסית, הסתגלות למסגרת חברתית חדשה ולהרגלים השונים מהמסגרת אותה הכיר בגן. 

ייחודיות "קורס יסודות למידה" – בשיטת הלמידה. דרך העברת התכנים ורכישת "ארגז כלים" תאפשר התמודדות קלה יותר עם המעבר ועם הדרישות המצופות ממנו. בדרך זו, הוא בונה תשתית נכונה לסדר וארגון אחריות, משמעת עצמית , הרגלי למידה וכן שיטות לימודיות אשר ילוו אותו לא רק בכיתה א'.  הדגש הוא על חווית למידה נעימה, המעוררת מוטיבציה, מעודדת להתמדה ומעצבת ביטחון וחוויות הצלחה.

הכנה מוקדמת הכוללת רכישת אסטרטגיות למידה וכלים לניהול אישי, הם התנאי הקובע הצלחה בלמידה ובאופן עקיף ניתן לראות , כיצד הכלים והמיומנויות המוטמעים בגיל צעיר, משפיעים לאורך השנים על המעגלים השונים הסובבים את הילד ולא רק בתהליך הלמידה , אלא בהמשך דרכו .

הילד שלך , הוא הילד שלך ועל כן, זוהי הזדמנות להעניק לו וגם לכם מתנה.

 

פנינה

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה מאמרים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.