איך בונים תיק השקעות לטווח ארוך?

תלמיד יוצא לדרכו בגיל 6. הוא עתיד לבלות את 12 השנים הבאות, לפחות, במסגרת לימודית.

הילד שלכם, פוסע אל תוך שנה חדשה, בה השגרה בחלקה מוכרת לצד התחדשויות ודרישות לימודיות משתנות. לילד שלכם צפוי מסע לימודי חדש, הטומן בחובו, חוויות טובות ומעניינות (לעיתים פחות), תהליכי למידה והתפתחות אישיים וחברתיים – סך של תהליכים. לילד שלכם צפויות חוויות מעצבות אשר ישפיעו על המשך דרכו…                                                              

הדבר נכון לכל אחד מילדכם, מקטן וגדול. כל ילד הוא התחלה חדשה, דרך חדשה, לכל אחד מילדיכם חשוב להקדיש חשיבה שונה ואמצעים התואמים את אישיותו ויכולותיו, אשר יסייעו לו לפתח את אופיו ואישיותו הנרקמים מאוסף של התנסויות וחוויות.

התלמיד הצעיר נכנס לכיתה ומתחיל בשטף לימודיויש לו חלום להיות תלמיד טוב ולהצליח. הדבר משול לבעלי מקצוע, כמו רופא, שף או אדריכל, שלמדו במסגרת לימודית – מקצועית עם מיטב המומחים ומתוך ניסיונם שנצבר בשטח. רבים השפים שלמדו מתוך עבודתם במטבח, ללא הכשרה מקצועית, אולם אין להשוות תוצריהם לאלו שלמדו וביססו תיאוריה לצד אימון, ואשר נחשפו למיני "טריקים" המשכללים את ביצועיהם ומייעלים את עבודתם.

נכון הדבר בתחום הלמידה: כדי למקסם את הלמידה וההישגים, צריך וחשוב ללמוד – "איך ללמוד" .דרושים כלים ושיטות עבודה – אסטרטגיות שונות להתנהלות יעילה המסייעים לכל תלמיד באשר הוא.

אני מזמינה אתכם לחשוב ולדמיין מהי התמונה הכוללת אותה אתם מזמינים עבור ילדיכם: כיצד יתנהל ויתמודד בתחומי הלמידה הדורשים הבנה מהירה של עיקרי הדברים, יעילות הנמדדת בניהול נכון של הפעילויות של ציר הזמן, כושר הבעה בכתב ובע"פ וכמו כן כלים לניהול אישי בתוך מערך חברתי. כיצד יתמודד עם בחירות שונות וקבלת החלטות, התמדה בביצוע משימות שונות, כוח רצון להשגת מטרות ו…

אין ספק שיעדים אלו ועוד, מתגבשים לאורך השנים כחלקי פאזל, פיסות קטנות של "דברים פשוטים ויומיומיים" אותם ילדיכם יכול לרכוש ולהטמיע ולהופכם להרגלי חיים.

זיכרו – רכישת הרגלים הינם תהליכים הדורשים זמן:

"אל תאמרו – הזמן יעשה את שלו. אימרו – אנחנו נעשה והזמן יעיד".

אנחנו מזמינים את ילדיכם להצטרף לקורסים שלנו ולרכוש כלים והרגלי חיים.

קורסי אסטרטגיות למידה מותאמים לילדי גן חובה, תלמידי היסודי וחטיבת הביניים.                            

כך בונים תיק השקעות לטווח הארוך…

 

מוזמנים להתקשר אלינו לקבלת פרטים

פנינה פרץ וצוות יסודות למידה

7480137 – 09, 3774499 – 050

 

 

 
פוסט זה פורסם בקטגוריה מאמרים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.